- trimiterea actelor pentru publicare
- cererea de publicare, însoțită de copie B.I/C.I
Începând cu data de 1.02.2017, pentru cererile privind pierderile de acte, Regia Autonomă Monitorul Oficial nu mai percepe tariful de publicare, conform Legii nr. 1/2017 privind eliminarea unor taxe și tarife, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.
- extrageţi de mai jos formularul cererii de publicare pentru actul pierdut de dvs. şi completaţi cu datele solicitate
o cerere expeditie Monitor Oficial
o acte de studii
o carnet de munca
o livret militar
o titlu de proprietate
o permis de armă
o permis de vânătoare
o certificat de revoluţionar
o act de naţionalitate al navei
o brevete sau însemne
o brevet de invenţie
o carnet de consultant fiscal
o parafă de consultant fiscal
o certificat de membru al ordinului OAMGMAMR
Este obligatoriu să depuneţi următoarele documente pentru: o permisul de armă – adeverinţă în original de la IGP/IJP, copie BI/CI; o certificatul de revoluţionar – adeverinţă de la asociaţia de revoluţionari, copie BI/CI; o titlu de proprietate - în cazul în care anunţul se face de către altă persoană decât titularul actului, este necesar să se precizeze în cerere în ce calitate se face anunţul (moştenitor, cumpărător etc.) şi să se anexeze, în copie, documentele care dovedesc această calitate (contractul de vânzare-cumpărare, certificatul de moştenitor, certificatul de deces – dacă titularul este decedat, acte de stare civilă din care să rezulte calitatea de moştenitor). De asemenea daca numele care figurează în titlul de proprietate este trecut şi cu iniţiala tatălui, se ataşează şi certificat de naştere. În mod obligatoriu, se anexează copie a titlului de proprietate sau adeverinţă de la comisia emitentă, copie a BI/CI. În situaţia în care numele, iniţiala sau prenumele proprietarului/moştenitorului înscris în titlul de proprietate diferă de cele din actele de identitate sau de cele înscrise în certificatul de deces, în mod obligatoriu, se ataşează adeverinţa eliberată de primăria care a emis titlul sau un alt act oficial emis de o altă autoritate (de exemplu, declaraţie notarială), din care să rezulte faptul că persoana menţionată în titlu este aceeaşi cu cea din actele de identitate.
- pentru celelalte tipuri de acte, este suficientă cererea cu date complete; dacă nu cunoaşteţi datele actului pierdut (serie, număr, data eliberării), mergeţi la emitent pentru a le obţine, copie BI/CI.
Iată ce trebuie să faceţi:
- expediaţi cererea prin poştă, însoţită de copia cărţii de identitate şi alte acte suplimentare atunci când este cazul (în cazul pierderii titlului de proprietate).
După publicare, exemplarul de monitor va fi expediat prin poştă, la cererea expresă a clientului, contracost, cu plata ramburs (în sumă de 11.6 lei + taxele poştale percepute de C.N. Poşta Română) la adresa menţionată în cerere.
Vă recomandăm să trimiteţi scrisoare recomandată cu confirmare de primire !
Atenţie !
Cererile trimise prin poştă se procesează în 20 – 30 zile.
Pentru o publicare rapidă (maximum 24 ore), este necesar să vă deplasaţi la sediul Centrului pentru relaţii cu publicul din Bucureşti, cererea se procesează imediat în vederea publicării.
- puteţi trimite prin poştă cererea însoţită de documentele menţionate mai sus, la sediul Centrului pentru relaţii cu publicul, din Bucureşti, şos. Panduri nr. 1, bl. P33, parter, sectorul 5, cod poştal 050651
Accesați secțiunea Contact pentru informații cu privire la numerele de telefon, numerele de fax și adresele de e-mail unde puteți obține informații suplimentare. |